Don´t run away

Min kväll är precis som jag trodde, sitter hemma å tkr synd om mig själv haha xD nerå men nu tänkte jag slå igång lite filmer åsen sova. Idag har jag upptäckt att jag har en facebook, det hade jag absolut ingen aning om haha så ah jag uppdaterade den idag eftersom jag inte hade nå bilder, vänner elr ingenting där. Jag hade nog bah skaffat den för nå år sen å sen orkade jag inge mer elr nåt.

Dagen har iaf vart bra med tårta å sånt men en sak som jag inte är så sugen på är godis och varför kan ni läsa om här, om man vill bli av med godisätandet så vsg take a look at this! Jag lovar er att det är precis som när man fått veta vad korv innehåller haha. Mmm va gott, elr NOT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0