3.. 2.. 1.. GOTT NYTT ÅR!!

Igår åkte jag, mamma å pappa till Westman för å käka runt 6. Vid halv 8 nångång tog jag bussen till Soe å vi bestämde oss för att åka till Gävle. Vid 12-slaget skålade vi på torget, träffade ju massor av folk åxå så det var riktigt trevligt :) Efteråt verka det som att alla skulle hem å sova.. What?! men jag å Soe höll igång till halv 9 imorse hehe å vaknade typ 4. Fötterna värker och min hals är konstig, great. Det blev en typisk nyårsdagen-mat för oss.. Pizza ofc! haha blev sjukt mätt å fick skjuss hem lite senare så nu sitter jag här i mitt rum som vanligt. Har inga bilder från igår :/ Lite synd men jaja så kan det bli.

Kvällen blir väl åxå ganska som vanligt, TV-tittande å laptopen i knät. Har trocadero brevid mig så det blir perfekt dehär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0