Walking down the street

Imorse somnade jag som en stock på bussen å när jag och Soe var framme i Gävle gick vi in på ICA för å köpa filmgodis :) När det var dags för skola sattes filmen Pretty Woman igång så har haft en riktigt härlig dag i skolan förutom Naturkunskapsprovet som vi hade innan vi slutade, chansade på precis varenda fråga.. Efter skolan gick jag å Amanda iväg till gymmet för träning å där var även Helena å tränade så morsade på henne åxå :) Somnade på bussen hem åxå å nu sitter jag framför TV:n å slappar, ska snart duscha å sen tror jag nog att jag ska gå å lägga mig. Satt ju uppe till halv 2 inatt å pluggade så är sjukt trött nu. Längtar efter lovet, inte långt kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0