Ett eget klassrum

Höll seriöst på att somna på datorkunskapen imorse, ögonen kunde bara inte vara öppna. Jag var ju inte ens uppe så länge igår ändå menmen shit happens. Själva skoldagen har vart trök, fick sluta halv 2 ist för tio över 4 men eftersom jag skulle träna och Amanda slutade 4 på jobbet så vart jag tvungen att stanna kvar ändå :/ Men som tur var var Evve snäll och stannade med mig :) Vi dansade, sjöng å garvade där inne i klassrummet för oss själva, riktigt härligt haha!


Träningen gick grymt bra, hade riktigt mycket power där på slutet kände jag. Vi mötte även Sara och Anna där så vi småsnackade lite med dom innan det var dags för hemgång. Nu sitter jag framför TV:n som vanligt å har precis käkat.

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Haha jo hon är skitgrym! :D

2009-02-19 @ 11:05:32
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0