Söndag & Måndag & Tisdag

Har haft en väldigt dålig uppdatering nu dom senaste dagarna men jag har lovet att skylla på. Är ju hellre med Soe än att sitta framför datorn såklart :) Ah men jag ska berätta lite om dom senaste dagarna..

Söndag: Den dagen som skulle bli perfekt, det var faktiskt så att jag å Soe tänte vara med i en sångtävling som heter Schlagerstjärnan, men pga att vi inte är riktigt snabbfattade i huvudet så hann vi aldrig anmäla oss haha puckon så vi åkte aldrig dit. Dock hade vi tränat in en låt, Min kärlek, ni vet den med Shirley Clamp. Inte asbra men väldigt härlig att sjunga. Jaja iaf så tänkte vi åka in till valbo för å kika på de andra deltagarna men näe vi sov såklart över. Till halv 5!! :S Den dagen drog vi bara hem till mig för å kika på Gossip Girl, Beck å massa annat.

Måndag: Vi drog in till valbo då ist, kom in rätt sent så va bara där typ 2 timmar å köpte inte så mkt, bara svarta tjockare tights och ett randigt linne från Gina Tricot. Efter det spenderades natten hos Soe.

Tisdag: Idag tog vi en promenad först till affären för å köpa hårfärg sen gick vi hem till mig. Å eftersom ingen var hemma så sjöng vi massa innan vi färgade håret. Nu för nån timme sen skjussade vi hem Soe så nu sitter jag å kikar på TV med datan i knät. Back to normal life alltså. Har precis fettat i mig en semla åxå, eftersom det är fettisdagen idag. Göttigött!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopieras och besvaras i din egna blogg :) Välkommen in!

2009-02-25 @ 00:39:22
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0