Hatar bussjävlarna

Efter skolan gick jag iväg å mötte upp Amanda för träning som vanligt, vi tränade hårt idag så efter träningen sneglade båda på ett stånd där nån sålde hembakta chokladbollar å kokosbollar å sånna saker, både hon å jag tkt att vi hade förtjänat en varsin men sen när vi väl åt dom smakade dom skit :S blää.. Fan där hade jag väntat mig nå gott! Jaja bussarna verkar iaf hata mig, dom är alltid sena så jag missade ju även bussen från RC som går hemmåt till stensätra så fick ringa pappa så han fick hämta mig.

Nu när jag väl är hemma å har slagit på TV:n är det ju dags för plugg snart. Roligt liv! Hela den här veckan har bestått av pluggande.

Har vart lite dåligt med nya bilder i några inlägg men det kommer jag lovar, har bara inte hunnit tagit nå roliga än.

Kommentarer
Postat av: Lissy

Tråkigt att dom inte smakade nå bra :O värsta dåligt ju!

2009-02-12 @ 16:55:49
URL: http://lissy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0