SOVA? NEVER EVER!

Idag har jag stressat fram å tbk innan jag åkte till Soe igen, kom prick 8 då Let´s Dance började så vi fick springa som tokar iväg till ICA på pausen eftersom de nästan stängde då. Efter det var klart vem som åkte ut kikade vi på Samantha ofc åsen sjöng vi, vi blev ensamma inatt åxå som tur va :) Nu har vi nyss sett på Just my luck, nu taggar vi bara tills imorn, vi ska åka till Falun å shoppa dagen lång å eftersom vi ska upp typ 6 egentligen för vi ska åka tidigt som fan så kommer vi nog inte sova, har laddat med energidrycker ist. Men vadå, det är ju ändå lov, sova kan jag göra nån senare gång i livet. Man kommer ändå komma in i "rutinerna" sen när allvaret börjar igen på måndag. Nä nu ska jag va social mot Soe igen, vi har typ nå fel idag. Vetinte vad men vi skuttar runt som nå jäkla smurfar å har typ seriöst stora fel i skallen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0