PARTY PARTY

Dålig uppdatering nu men ska ta lite snabbt vad som har hänt under de senaste dagarna..

I torsdags var jag som sagt hos Soe, vi käkade pizza å fläskade annat gott. Var hos henne igår åxå å då gjorde vi samma saker å kikade på Let´s Dance å grejer. Vi har även vart ute i kylan en hel del men haft en massa skoj ändå :)

Idag en det en stressdag, vi ska på maskeradparty hos Tone som har fyllt år nyss. GRATTIS till henne! Så vi ska ta halv 7 bussen in till forsbacka å sen gå hem till henne. Nu är jag bara hemma en sväng för å testa outfits å hämta smink å massa, sen åker jag tbk till Soe å fixar mig där. Vi ska iaf vara ROCK-ANGELS å jag slänger upp härliga outfit bilder på oss imorn när jag kommer hem. Tjing!


Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: åh jag med, så underbar! :O <3

2009-02-07 @ 14:42:54
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0