No pictures

Blev inget tränande idag eftersom jag slutade så låångt före Amanda. Ist åkte jag hem å nu har jag mest suttit å poppat musik här för mig själv, allt möjligt som disney, melodifestivallåtar å nya härliga låtar. Ikväll bär det iaf av till Soe, ska sjunga ruset av oss tills David å Johanna kommer hem å sen blir det The Grudge 3 om vi vågar eftersom vi inte såg på den förra helgen. Vi ska även plugga åxå, hah det trodde man inte om oss elr men så äre faktiskt.. Vetinte vad vi mer hittar på men antar att det blir riktigt skoj :)

Inga nya bilder nu heller men det kommer senare nångång, lovar!

Kommentarer
Postat av: yollande

Happy Valentines Day, I hope that you´ll ave the best time of your life tomorrow. HuGs <3

2009-02-13 @ 20:45:22
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0