Mästerhjärnan 001

Skoldagen gick rätt så snabbt idag, fick tbk matteprovet som jag var helt säker att få IG på men hade G+/VG- :) YEAH så inget omprov för min del! Då blev jag glad med nu när jag vet att vi har ännu ett prov imorn i Naturkunskap blir jag bara mer å mer deprimerad :/ Åååh.. det är hopplöst, jag är inte gjord för att plugga märker jag. För ett tag sen när jag tänkte göra det somnade jag å vaknade nyss, bra jobbat. Shit vad jag klagar, men att sitta still å plugga en hel kväll är inte min grej. Gjorde iaf lite sodastream dricka nyss så att jag kan piggna till lite, har den godaste smaken som finns i sodastream, nämligen Pink Grapefruit. Asgod, i love it.

Ah jag å min hjärna ska inte slösa mer tid här utan nu äre pluggning på hög nivå som gäller, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0