Gym och jympapass

Skoldagen har gått segt, haft prov å sånt men annars har det vart en riktigt bra dag.

Efter skolan vandrade jag å Amanda till gymmet för å träna å när vi kom in till omklädningsrummet ser vi att Sara å Lovisa satt där. Så dom har åxå börjat där, grymt ! När vi kom ut därifrån ser vi även Felix å Jesper haha så vafan vi tänkte nästan ha klassfest. När vi nästan var klar kom även Anna dit så jag hängde med henne å Sara in på ett jympapass :) Å döda mig va jobbigt det va alltså!

Bussarna krånglade på vägen hem men nu är jag hemma iaf. Har fått i mig mat åxå, det behövdes för jag va sjukt hungrig.. Snart är det dags att sätta igång med nytt pluggande, ska göra klart ett arbete om en stor rosa kanin som är "konst" på ett berg nånstans. Men före det blire dusch och Top Model.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0