Fredag den trettonde

Kör på den vanliga rubriken idag som alla verkar ha haha. Iaf så sov jag ju hos Soe inatt men det blev ingen The Grudge 3 igår heller för båda var för rädda. VI va ute å gick å då skrek vi som alridg förr kändes de som, inbillade oss så mkt. Vi är stora puckon ibland! VI vaknade iaf 1 idag så jag skyndade mig iväg till bussen som skulle gå kvart över men nej den kom inte så jag väntade till kvart i 2 i kylan men den kom fan inte heller så då kollade jag närmare på busslistan å ser att just den bussen skulle börja gå kvart över 2 :S Ååååh jag fick damp! Så gick till RC å tog bussen därifrån klockan 2 ist.

När jag kom hem var det bara att byta om till träningen å knalla iväg till bussen igen för å åka till Gävle. Så för en timme sen kom jag hem å nu får jag äntligen slappna av. Let´s Dance är på TV:n å jag har chips å dipp här bredvid mig :) Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0