14/2 -09

Väcktes av att Amanda ringde imorse, gjorde mig iordning å tog bussen ner till RC. Då ser jag att bussen till Gävle inte skulle gå föränn om en halvtimme. Kul liv! När jag tillslut kom fram till Gävle iaf så blev det en liten runda på stan med Amanda men jag köpte inget mer än mineralpuder från Isa Dora. Vi mötte Sara typ 750ggr åxå åsen kom Amandas kompis Matilda dit för å gå en sväng med oss :) Nu väntar jag på att maten ska bli färdig sen drar jag mig till Soe´s place för en hemmakväll där. Vi ska kika på melodifestivalen åsånt, blir väl nå götta till de åxå antar jag..

Fick iaf en liten alla hjärtans dag present av mamma å pappa, ett halsband med ett hjärta på å en sån där liten chokladask :) Fast den är slut nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0