Sminkning och smått med shopping

Just nu sitter jag å kikar på Ballar av Stål, haha underbart roligt! Idag har jag ju som sagt vart å blivit sminkad på Make Up Store. Det var roligt, fick ju välja produkter för 495kr åxå så fick med mig ett rosa läppglans, en grön ögonskugga, en ljusrosa väldigt skimmrande ögonskugga i puderform och silvrigt glitter som man kan ha både i facet och på naglarna. Tjejen som sminkade mig började iaf med att noppa mina ögonbryn lite så det var ju bra, alltid roligare när nån annan som kan gör det åt en. Sen rengjorde hon mitt ansikte, hade på 50 olika salver och krämer typ å sen började sminkningen. Det blev bra, lite annorlunda. Jag valde att göra en fest-makeup. Amanda kom å sällskapade efter ett tag å sen hälsade vi på Jenna en kortis, sen tog vi en runda på stan, vi köpte en varsin tunika från Gina Tricot. Inte samma då såklart. Efter det drog vi iväg på en träning å sen åkte jag hem och här är jag nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0