Tisdags-TV

Gud vad varmt det har vart idag, jag å Soe har passat på att suttit ute så fort vi fick tid. Lunchen fick bli ostfralla och frukt, mmums haha. Iaf så tränade jag inte med Amanda idag så när Elin frågade om jag skulle med ut på en springtur hängde jag på. Så nu har jag nyss kommit in från en lång tur i skogen och i spåret på Skogsvallen och jag har nyss tagit en dusch. Nu sitter jag framför Ugly Betty å glor och sen är det ju Desperate Housewifes åxå så jag älskar tisdags-TV. Efter det får jag se om det blir en film elr ngt, annars blir det väl att sova. Är så trött nu om kvällarna så skulle kunna somna vid 6 ju. Jaja, nu ska jag fortsätta glo, See ya all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0