Robinson-Ellenor och tanter vid bussen

Provet imorse gick bra faktiskt, vi skrev om datorer typ haha men ah jag fick ihop nåra sidor iaf och inom mig så lät det ju bra. Jag å Soe åkte till Valbo, skulle ha käkat med Jenna Amanda å Evve elr vilka de va, men vi hann inte riktigt. Iaf stannade vi inte så länge där i Valbo, gick runt lite, morsade på Ellenor, hon från Robinson ni vet haha. Hon är ju asbrun nu hon, kul att det lixom kommer därifrån då. Jag vill åxå söka dit, men det kommer aldrig gå när jag knappt kan se en spindel på avstånd. Men det kan ju va en kul upplevelse iaf. När vi satt å väntade på bussen snackade två tanter med oss, dom tkt att min mobil var jätterolig haha. Dom fattade inte hur vi kunde se så mkt i den.

Snart kommer Soe hit, blir tacos. Sen tar vi oss hem till henne å spenderar kvällen där. Talang står iaf på schemat, inte så mkt bestämt vad vi ska göra så får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0