Lååångfredag

Imorse när jag vaknade hade påskharen ställt ett ägg bredvid sängen. Mums! Men bah ett litet, ska få lite mer imorn hörde jag att en liten fågel viskade. Såå vad ska hända idag då? Jag måste verkligen städa idag eftersom jag sket totalt i det igår, sen ska jag ta en lång å varm dusch å ikväll drar jag till Soe. Där blir det väl Talang å sjunga, i hope! Ah mer vet jag inte iaf eftersom jag inte har vart vaken så länge men ungefär så ser väl min dag ut. Fan att lovet snart är slut, men som tur är går vi bah den första veckan som inte ens är en hel vecka å sen har vi två veckors prao, å eftersom jag å Soe har världens underbaraste schema så blir det nog bra ändå :) .. Nä usch, nu måste jag städa, inte ens en mygga skulle vilja bo här nu..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sicken tur att du kommer ikväll :D trodde ja hade lärat dra mig ner till boänge ikväll med.



Å ja vi har världens BÄSTA praotider haha! skryt host skryt host.... ;)

2009-04-10 @ 12:35:49
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv:Tack så mycket =)



Ha en jättehärlig påsk



Kram

2009-04-10 @ 17:32:35
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0