Jag Soe å Evve = KINGARNA

PÅÅÅÅÅSKLOOOOOOV!
Igår kväll gick jag å Soe till donken på kvällen för att fördriva tiden lite. Gick väl hem vid 12 nångång å la oss runt halv 3. Skulle upp halv 6 idag men vi försov oss till kvart över 7 typ. Hann ändå, skicklig som vi är! ;) Började skolan halv 9, var nästan ingen där. Har hört att några har blivit förvånade att jag å Soe är där på en fredag, dessutom två fredagar i rad haha. Vi har ju aldrig vart där på en sån dag förr men nu är det ju så jäkla mkt jobb att göra. Det hinner jag inte göra klart en torsdagsnatt som jag alltid annars gör. Iaf så skulle jag Soe å Evve ha muntligt matteprov vid 1 så i typ 2 timmar hade vi inget att göra. Så vi fördrev oss med att mixtra ihop lite egen musik med hjälp av kropp och röst haha, riktigt härlig kan jag säga. Fan va king vi är! Ni ska få höra sen men bara för att jag spelade in från mobilen är det asdåligt ljud och ett av våra ljud dämpar ner alla andra så det inte hörs så bra så det är bättre live. Först måste jag bara installera ngt program så jag kan fixa med mobilfiler. Aja ni får vänta..

SKa som vanligt till Soe ikväll så får se när nästa inlägg dyker upp, Tjing!


Kommentarer
Postat av: ewwy

VI ÄR KIIIIIIIIIIIIING!! :')

2009-04-03 @ 19:59:21
URL: http://evelinaindahause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0