Gone

Oj bloggen hade jag totalt glömt bort idag, det är såhär att imorse dog lilla Mimz, jag å mamma satt med henne å hon låg i min famn när hon tog sina sista andetag. Så dagen idag har gått åt på att grina sönder. Har t o m hunnit med att begrava henne, allt går så fort? Imorse när jag vaknade levde hon å nu ligger hon nere i marken. Ah men iaf så har kvällen blivit liite bättre iaf, var med Elin. Vi har vart på promme å kikat film å grejat hemma hos henne. Fick lite kladdis åxå. Nu sitter jag å kollar på .. eeh .. nånting på TV:n men ska väl snart slå igång nån film. Köpte även Cosmopolitan för nån dag sen så ska väl bläddra igenom den åxå, imorn blir det nog Valbo med Soe åxå, aja Tjing för ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0