En heldag hos frissan

Ja gårdagens kväll men mest en trevlig film/mys kväll. Vi kikade på TV lite innan vi satte igång The Clique, skitbra ska ni veta. Har sett den förr men kan aldrig sluta gilla den ofc :) Idag gick vi upp rätt tidigt, somnade om nåra gånger men hann till frissan i tid. Vi var där från 10 - 4, alltså 6 timmar. Jösses haha! Vi hann ju varken äta frukost elr någon lunch eftersom vi var där hela tiden så efteråt var vi vrålhungriga. Fick lite te där på salongen men efter 5 minuter var man hungrig igen. Vi stack å käkade på American. Iaf så blev håret rätt bra, gjorde massa slingor så det är fortfarande inte just precis den färgen ja ska ha men jag är nöjd för nuet. Får se om jag drar i en egen färg för å ljusa ner det lite granna.

Nu är det bara en lugn TV/film kväll på schemat för mig själv. Var ett tag sen jag var helt själv nu haha, har ju vart hos Soe typ hela livet nu, men det är bra det, att umgås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0