Blondie tomorrow

Igår var det ju IDOL-audition här i Gävle, skulle gärna vilja vart med men varken hade tid elr vågade haha. hörde iaf att Alex i klassen hade gått vidare till den riktiga juryn med Laila, Anders och Andreas som blir imorn. Fan va kul för honom :) Håller tummarna (Y) (Y) Iaf så har jag å Soe inte haft så mkt för oss, vi har kikat på TV å slappat runt hela helgen typ. Är hemma nu en snabbis för å duscha å greja lite så jag ska åka tbk till Soe senare å va där inatt åxå. Imorn ska vi upp rätt så tidigt eftersom vi har tid hos frissan vid 10. Läängtar efter att bli blond nu, blir skönt att komma närmare min naturliga hårfärg så man slipper ha så synliga utväxter. Ååh det är sjukt skönt att ha lov ska ni veta, annars hade jag gått runt å fixat till morgondagen just nu men nejnej jag ska inte till skolan imorn. Hoppas att lovet blir perfekt men egentligen brukar jag inte göra nånting på loven men jaja får se vad som händer.. Nä nu väntar en varm dusch på mig, Tjing!


Kommentarer
Postat av: anni

Ååh va roligt med lite nytt vårhår :) hoppas det blir bra!

2009-04-05 @ 17:57:16
URL: http://koorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0