April April

Tyvärr har jag varken blivit lurad idag elr lurat ngn..

Dagen har både vart förjävlig och bra! Började med att jag å Soe åkte fel imorse med bussen eftersom vi inte visste att den inte skulle till vår station. Sen hade vi en lektion från kvart över 8 till kvart i 10. Sen slutade vi eftersom vi inte hade något internet på skolan idag. Då gick jag å Soe för å leta på vart bussen skulle gå ifrån. Slutade med att vi fick gå till Sybilla typ å hoppa på där. När vi kom till Sandviken drog vi ner på stan till frisörsalongen Kaxig och beställde en tid för blondering och klippning. Vi fick en tid på måndag klockan 10. Fast eftersom det bara är en frisör då så kommer vi att få sitta där minst 4 timmar haha. Men det blir nog värt det! Efter vi hade beställt tiden gick vi å tog en fika. Sen när jag skulle hem kollade jag fel så satt å väntade en halvtimme på bussen innan jag märkte att den skulle börja gå mkt senare. Då fick jag gå till RC å ta en buss därifrån som skulle gå 20min senare ändå så det tog jävligt lång tid att ta sig hem idag.

Här hemma har jag försökt pluggat, suttit framför TV:n å lyssnat på musik. Sen ser jag vårt äckliga schema som vi ska ha i 7 veckor efter påsklovet. Shit från 8 - halv 5 varje dag känns de som. Jag undrar om det är ett aprilskämt egentligen? :S Närå det är det nog inte men klaga ska jag göra, aldrig att jag lever med det schemat efter att vi redan har haft ett sånt dåligt. Trodde verkligen att det skulle bättra sig men no no ofc not!

Jaja nu måste jag fortsätta plugga, har miljoner röda aktiviteter..

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHA jaaa vafaaan, VI SKA PÅ PREMIÄREN! ;) <3

2009-04-02 @ 08:54:46
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0