Vi överlevde, jorden gick inte under!

Sitter på en marknadsföring-lektion med Malin just nu å kikar runt på lite grejer. Jag å Soe såg att första mini Big Bang experimentet lyckades så nu jävlar ska jag leeeva.. Tidigare idag hade vi Administration med Carolina och jag var så jäklans hungrig så magen döna kändes de som haha ;) Pinsamt men de hördes nogi nte så bra som jag trodde, sprang iväg med Soe minst 77 ggr för att kolla om de fanns frukt att köpa men icke sa nicke ;(

Efter den här lektionen har vi idrott, innebandy. Pallar inte för jag vill hem å det är jag nog inte så ensamom men ah lär ju ändå å slutar väl typ sent å kommer inte komma hem föränn 5 säkert. Då MÅSTE jag fixa läxorna för aldrig att jag kommer hit på fredag, absolut inte! Ikväll taggar jag Idol såklart å lite annan TV oxå :) Nä nu kanske jag ska försöka med att åtminstånde se intresserad ut av vad som nu kommer ut ur Malins mun, NOT! Måste hon babbla så jäkla mycket? Ja tydligen.. TjingTjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0