We sign our cards and letters BFF

Tåget var lite försenat imorse så jag å Soe kom 10 min försent till Bransch och Göran är ju inte ens glad när man kommer i tid såatt han var ju inte glad då heller, plus att de va andra som hade kommit 5 min försent å som hade inte heller mött en glad Göran.. Jaja han är som han är den där snubben :/ Vi fick gå ut å fråga massa folk på stan om dom köper miljömärkte varor å sånt. En tant som vi prata med tyckte att vi luktade rök (varken jag Soe elr Malin röker) å sa typ: Röker ni här inne slår jag ihjäl er! man bah jaha ursäkta? Sen innan hon gick sa hon: Jag tycker inte om att ni röker.. Man ville bara skrika i örat på henne, VI RÖKEEER INTE!! Usch jag som verkligen avskyr cigaretter lixom.. Jaja vi mötte Alex å Andreas så dom fick vara med i vår grupp ist för det gick inget vidare för dom heller haha.

Blev asgod lunch idag, tacos typ :) Gick inte å äta för mig för tydligen ville inte maten ligga kvar i brödet menmen gott vare (Y) Efteråt vare Matte A å efter en genomgång gick jag å Soe upp till ett eget litet rum för att uppgradera hjärnan själva med matte men vi märkte aldrig att de andra började med nå kluringar så vi satt där för oss själva. Som tur var såg vi när de andra slutade så det inte blev som förra mattelektionen då vi satt kvar ett bra tag efter att vi hade slutat haha! Vi berättade som de var för Linda elr vad hon heter (matteläraren) å hon tkt bara att det var bra egentligen eftersom nu har vi jobbat på i matteboken och kommit långt :)

Jag å Soe gick å köpte dricka igen innan vi sprang till tåget, jag köpte mitt asgoda jorgubbsvatten å Soe en hedlig coca cola..

Nu sitter jag å kollar på lite hemsidor om Borgvattnet som har en spökprästgård som rä typ som ett hotell. Man får ett diplom om man överlever natten där haha, Malin satt å berättade det för mig å Soe idag på lunchen å även fast jag är asrädd för allt så är jag astaggad på att pröva. Det spökar på riktigt där å det är inget påhitt.. Låter asgrymt men läskigt så vetinte hur det blir med det där diplomet hehe xD Mamma tror iaf inte att jag klarar det haha, tack för den ;) Jaja jag Soe å Malin kanske tar oss en tripp dit sen nångång, vem vet? haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0