Don´t look back

Som sagt stannade jag i Gävle efter skolan idag för att gratta syrran :) Hittade dit som tur var iaf (Y) Kom hem nyss å nu sitter jag å tittar på Leagally Blonde med laptopen i knät, hoppas veckan går fort så att tordagens ända lektion slutar.. Då äre helg igen å man kan relaxaa lite. Idag skulle det ha kommit en fotograf till skolan för att knäppa kort på eleverna in action men inte såg jag nån snubbe med kamera inte? Imorn ska vi iaf knäppa klasskort och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig :S

Nä nu ska jag gnaga på ett äpple tills filmer tar slut å då ska jag sova eftersom jag håller på att somna redan nuu..


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas det går bra med skolfotograferingen idag :)

2008-09-17 @ 12:13:30
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Emmi

hihi tackar! :)

2008-09-17 @ 17:38:12
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0