If I could find a way

Imorse när jag å Soe skulle kliva på bussen fick jag paniiik, hittade inte busskortet :S Visste att jag la ner det igår efter tåget men nejdå! Så där rök 30kr.. När vi kom till skolan hade vi Administration, vi ska intervjua ett företag å jag jobbar med Jenna Soe å Amanda. Vi har världens bästa idé för hur vi ska göra allt så hoppas allt går som vi vill även fast det sket sig lite idag men jaja det kanske ordnar sig ;) Efteråt hade vi matte, gjorde inte så mycket men blev ändå kvar till typ halv 4 :/ När vi kom till RC runt halv 5 gick jag å mötte Elin, vi gick hemmåt å lilla Alice fick åxå hänga med :) När jag var hemma försökte jag leta på busskortet så jag slipper köpa ett nytt, kände att det var hopplöst men sen när jag väl kollade i plånkan igen låg det där. Smarta jag hade lagt det i ett annat fack bara där jag aldrig skulle hitta det! Så där rök 60kr åt helvete, var ju tvungen att låna 30kr av Jenna åxå för att komma hem även fast jag tydligen har haft kortet med mig hela jäkla dan :( Man blir så less..

Jaja jag ringde till Elin å sen drog vi ut på vandring igen, gick till nån av hennes kompisar, Matte. Det var tre andra där åxå så jag höll ju på att dö, luktade rök i hela lägenheten så tur att vi gick när vi gick annars hade jag kvävts.. Sen gick vi till Kristoffer å där hade han såklart åxå en kompis så man fick skämmas igen haha.

Vi gick hem till henne å kollade på IDOL å sen drog jag hem.. Nu blire TV resten av kvällen. Justja skolkortet hade ju kommit idag åxå haha, såg ut som en rutten pirat med grisögon eller något sånt, kul att man aldrig lyckas med skolkort då! Nu jäklar ska jag käka min första madarin för i år haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0