I´m singing in the rain

Igår var jag som sagt hos Soe :) Vi drog till ICA Maxi först å där köpte jag en cleansing toner, treatment cream och en marabou, Soe köpte 4-pack med Magnum ist haha.. När vi kom hem till henne kollade vi på slutet av Sing a Long å efter det blev det Extra Extra där Blondinbella var med haha. Sen kom programmet vi hade väntat på, Singing Bee :) Vi satt å kommenterade typ varenda en som inte kunde låtarna, shit tänkte vi! Man ville bah dra bort dom från scenen å ställa sig där själv juh :S Så dåliga var dom!

Efter TV tittandet slog vi igång musiken å började sjunga såklart, vad hade man väntat sig? Rösten var typ död efter alla kommetarer å allt vi skrek åt Singing Bee deltagarna så det lät inte lika som de brukar men det var kul ändå hahaha.. Tillslut pallade vi inte ödsla våra egna röster mera så vi lyssnade på andras ist, Soe hade brännt ut en skiva så den blidde det.

Vi la oss i skaplig tid iaf, 2 typ.. Astidigt för att vara oss så vet inte vad det var för fel? xD Egentligen kunde jag ha varit vaken mycket längre än så men vi hade ju ändå inget att göra så natti natti blev det! Vakande runt halv 12 idag å då gick vi ner å käkade frulle, sen gick vi upp igen å snackade en massa innan pappa hämtade mig klockan 1..

Vi åkte till stan för att titta på en ny kamera till mig, är taggad på en Nikon D60 haha :) Ikväll ska jag hänga med mamma å pappa till Eva å Lennart eftersom lennart fyller år imorn så han ska firas idag ist, tänkte kika lite å deras nymålade kök för mamma sa att jag kanske skulle gilla färgen till mitt egent rum :) Får se om jag håller med.. Nä nu ska jag sluta babbla, Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0