Love is all around me

Igår hade vi en lektion och slutade halv 12 ungefär, då käkade jag Soe å Jenna innan vi begav oss hemmåt. Jag följde med Soe hem å vi sjöng å grejja lite innan vi åkte till Söderskolan för att hälsa på.. Det var inte så många där så vi hann bara hälsa på Anette, Robert, Magnus å Christina. Vi satt i personalrummet å snackade med Magnus å Christina ett tag innan vi åkte hemmåt igen. Jag åt mitt håll å Soe åt sitt. Senare på kvällen träffade jag Elin lite å gick runt med henne å sånt. När jag kom hem igen runt halv 9 kikade jag på TV å råka somna för ja va så trött, hade ju tänkt att kolla på SATC men jag vaknade när det var slut haha :/ faan! Jag orkade inte fixa mig ngt så jag stängde av TV:n å sov natten lång ist :)

Imorse runt halv 10 ringde det någon å sökte mamma men jag var ju ensam hemma eftersom både mamma å pappa jobba så JAG lära kliva upp å svara.. Då blev jag piggare så jag fixade frulle å kikade på Våra bästa år. Nu ska jag sjunga tänkte jag för det känns som en evighet sen sist fast det var igår då men ah xD Senare ska jag nog vara med Soe å hälsa på lite andra lärare eftersom man vill ju träffa alla man haft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0