Everybody has those days

Efter småföretagande-lektionen tidigare idag blev det lunch å det var världens äckligaste biffar men världens godaste kycklingsallad. Vid 10 över 12 hade vi svenska med Carolina å vi körde massa roliga å trökiga övningar hehe. Jag å Soe hann med tåget även idag som tur var å där knäppte vi lite kort för vi hade inget alls att göra. När vi kom till sandviken åkte jag hem nästan på en gång för en gångs skull å där hemma käkade jag med pappa å sen la jag mig för att kolla på TV i sängen för jag hade/ har asont i huvve men jag somnade å vaknade typ för inte så länge sen. Faaan då äre ju bah å sova snart igen ju.. Har läxa som ska vara inne helst på torsdag för då slipper man vara där på fredag men annars ska den vara helt klar på lördag, tänkte jobba på det idag så man hade det gjort men som sagt somnade jag :/ Shit happens!
Nu sitter jag å kikar på Outsiders som handlar om sjuka människor som vill slå världsrekord i massa konstiga grejer som att lyfta kändisar å sånt.. Sen knäppar jag nog på en bra film innan jag somnar in igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0