Light is bright for the night

Det har vart en grymt seg dag idag så har inte orkat skrivit något alls.. Iaf så igår hade jag askul tsm med Soe å vi sjöng karaoke så det dööna i jorden å kollade på lite snuttar av olika filmer för varje gång vi satt på en film ville vi sjunga igen så ah :P Vart lite annat stojj å hojj åxå haha ;) Som sagt blir man riktigt trött dagen efter av dessa kvällar så när jag kom hem igen idag var inte klockan så mkt, typ bara kvart i 10 så jag kikade på TV å sjöng lite för mig själv hela dagen haha. har kikat på Mitt liv som Popstjärna å nu ska jag kolla på Uptown Girls med mamma sen äre bädden för min del eftersom man måste gå till skolan imorn igen :/ Jaja finns inte så mkt mer att säga om dagen så här sätter jag punkt.


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0