My heart won´t let you go

Började dagen med Administration :S Långtrökigt men aah det funka eftersom vi gick lite tidigare för att knäppa skolfoto. Blev kanske inte det bästa, inte för att jag har sett de med de kändes som att jag blev helt koko! Men det visar ju sig.. Före kortknäppningen kom en snubbe in och knäppte lite "in action" kort på oss, han som skulle ha kommit igår men han hittade väl inte dit, jag vet hur det kan vara xD

Efter alla kortknäppningar blev det lunch, spagetti å köttfärssås :)

Sen hade vi marknadsföring men eftersom Daniel var sjuk idag å vi inte skulle ha ngn idrott sen efteråt fick vi sluta tidigare där med. Så fick sluta runt 2 å då tog jag och Soe bussen hem. Hälften av alla som vandrade in på bussen kände man.. När vi kom till S-viken tänkte jag ta 17-bussen hem så jag slapp gå ända från stan med den astunga väskan. Sååklart hade den redan gått så jag var tvungen att vänta 20 min på 14-bussen :S När jag skulle kliva på klev Jennie T av samma buss så snackade lite kort med henne innan jag kände att bussen kanske skulle dra utan mig om jag inte gick in. Bakom mig satt en pratmaja som snackade högt som bara den med en människa bredvid. Hon satt typ å skrek i mitt öra!! Jaja kom hem typ 10 i 4 å då käkade jag en macka, var så sjukt hungrig! 

Jag var ensam hemma så har sträcksjungit I Miss You typ 70ggr i rad nu! Pappa kom precis hem så nu blev det småtittande på TV. Klockan 8 äre Idol och Top Model, vilket ska jag välja? hmm..


Bakom-kulisserna-klasskort

Kommentarer
Postat av: madelene

Den där bilden är hemsk, men klassen är den bästa ;)

2008-09-19 @ 22:36:14
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: Emmi

hahaha ja vet :/ xD

2008-09-20 @ 17:28:17
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0