You used to call me your angel

Blev ett jäkla krångel i morse.. Kom till Soe till den tiden jag skulle komma, hon var inte riktigt klar så jag tänkte plocka upp mitt busskort så länge så jag slapp krångla upp det senare. Sååklart låg det inte i väskan eftersom vi hade idrott igår så jag ringde till mamma som fick komma till RC med det, bussen hade precis gått så det blev ett samtal till Jenna så hon kunde säga det till Malin (vår engelskalärare) att vi skulle bli kanske 10 min försenade eftersom vi var tvugna att ta nästa buss som skulle gå om en kvart. Då kommer smarty Soe åxå på att hon inte heller har sitt kort även fast hon nyss hade lagt ner det, trodde hon ja.. haha! Så det blev ännu en sväng hem till henne igen för å leta på det, tog ett tag utan att hon hittade det så vi gick till bussen som vi tänkte ta.. Vad vare inte för buss som precis åkte då? Jo våran ofcourse. Då var det vara att vänta en kvart till och ringa ännu ett till samtal till Jenna haha. Jaja tillslut kom vi dit å då hittar Soe en sak i hennes ficka på koftan, gissa vad? Jo KORTET! Vi blev typ en kvart - 20 min försenade även fast vi trodde att vi skulle komma typ en halvtimme sent. Alla var i full gång med glosorna så vi satte igång med testet via datorn vi med :) Gick rätt bra iaf.. Hann göra klart en massa uppgifter som skulle vara klara å sen jobbade Jenna Malin Soe å jag med vårat Welcome to Gävle projekt. Det blev klart å typ ASBRA!

Efter engelskan som slutade 11:25 gick jag å käkade med Jenna å Soe. Hade ett trevlans samtal som vanligt ;) Senare tog jag å Soe tåget till s-viken å jag cyklade vidare till mig..

Jag sjöng som vanligt I miss you eftersom jag var ensam hemma, pappa kom hem typ 5 å då åkte vi till stan å köpte min Nikon D60 :D Äntligeeen! Det var en snubbe (hade rättegång förr som jag gick på med klassen när jag gick i 6:an) som stog där på stan. När jag å pappa kom ut från Gallerian-huset knäppte han kort på oss när vi gick, skumt AB! Sen när vi stog inne på Fotobaren kom han in å ställde sig i öppningen i knäppte ett till kort innan han gick ut :S Man bah what?! Såg även en polisbil i full vart där så man undrar ju lite haha..

Blir TV resten av kvällen, maybee en film om jag orkar eftersom torsdagar brukar vara rätt tröttsamma nu när det är helg igen å allt, för TBS-are iaf.. Kikade på IDOL för ett tag sen å jag började grina när alla kom vidare för det kändes så härligt för dom haha, fatta känslan! Lixom att man är bland de 16 sista.. Man bah shit! Nästa år är det min tur haha nej men skulle vara trevligt haha :) Ja nu ska jag sörja över att Zac kommer till sthlm imorn å stannar till söndag tror jag.. Usch vad livet är orättvist :/



Första bilden med min nya D60. Min Mimz!

Kommentarer
Postat av: Helena

söta mimzipimzi :) roligt med ny kamera... kram

2008-09-25 @ 21:31:24
Postat av: Emmi

hihi :) japp såklart! min gamla kan ingenting ju haha.. Kram!

2008-09-25 @ 21:43:51
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0