This is the time to run away

Ååååh vilken lång dag det har varit, kom inte hem föränn 6 :S Hörde att någon sa på bussen att vissa skolor var lediga idag pga. mini Big Bang så de kunde umgås med sina nära å kära utifall det var våra sistar timmar här på jorden innan allt och alla skulle utplånas. Som tur var hände ju inte det men jag vill åxå vara ledig haha.. kikade även på en film på datan med Soe idag, det var en "hån"film till de forskarna som trodde att jorden skulle gå under. Haha var typ en musikvide och den var väl rätt OK ;)

Kikar på Vänner just nu innan IDOL börjar vid 8, tänkte ju fixa lite läxor idag men näe får bli sen ist haha! Imorn slutar vi halv 12 å då drar jag å Soe in till Valbo för att köpa en topp elr något till Insparken på lördag. Elr ja först måste båda tigga åt sig lite av föräldrarna (Y) ;) Nä nu ska jag ta å kika vidare å efter IDOL blire duschen å sen får jag se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0