This is not yesterday

Vaknade halv 10 idag typ av att jag kände mig lite småförkyld :/ Fan! Fixade ihop lite frukost å sen blev det TV till ätandet.. Så fort mackan var uppäten stängde jag av ljudet på TV:n å började sjunga I miss you hahaha, börjar kanske kännas lite tjatigt, NOT! Jaja nu håller jag på å plockar undan lite grejer i mitt rum eftersom det ser ut som en tornado har vart här inne :/ Hatar å städa men till massa musikpoppande så funkar det lite bättre (Y)

Ikväll ska jag till Soe å vi ska käka lite thaimat som vi ska fixa själva haha ;) Får se hur lyckat de blir! Det blir väl TV maraton med alla musik-program som går ikväll eller om vi kollar på Monster till svärmor som åxå går ikväll klockan 9.. Får se om det blir en sväng till Bella eftersom hon ska ha födelsedagsfest idag :) Det är bara det att jag å Soe är grymt trötta å så men kanske en liten stund iaf. Egentligen borde jag å Soe kika igenom Småföretagandet eftersom vi har prov på måndag :( Hur ska de gå tro? Med tanke på att ingen fattar något av Görans snack, fråga får man inte göra heller för då säger han bah att man ska lyssna. Knepig gubbe dedär..

Justja idag kom CSN-kortet åxå, fyllt med studentrabatter haha ;) Såg att de fanns donkenrabatt åxå, om man köper en meny från 48kr får man 1 till meny på köpet. Fanns en kupong om det så det blir donken x2 nu med Soe skulle jag tro haha. Inte på samma gång men ah..

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 22:21:45
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0