The other side of me

Efter den lååånga dagen i skolan parkerade jag mig hos Soe innan pappa kom å hämtade mig för att åka hem to my place.. Då käkade vi för ja va sjukt hungrig å trött så det var riktigt gott kan jag lova! Efteråt kikade jag såklart på TV eftersom jag inte har ngt bättre liv än så xD Ska försöka lägga mig tidigare idag för imorse höll jag på att dö rent utsagt, men jag kollade på Systrar i Jeans å tydligen var den jäkligt lång. Imorn går vi åxa ganska länge, till halv 4 men sen är ALLT de slut för veckan. Gjorde inte läxan eftersom huvudet igen så tänkte försöka göra lite idag men annars MÅSTE jag göra det imorn ist. Justja, såg idag att vi hade fått en automat i skolan. Inget att köp än men kanske kommer snart, hoppas bara att den inte är fylld med godis så att man blir frestad hela tiden. Skulle vara bra med frukt å sånt :)

I´ll show you the other side of me, just wait for it! I know I can I know I can I know I can :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0