The only day of my life

Redovisningen idag gick bra med tanke på att Jenna babbla på om allt haha ;) Efter det blev det som sagt lunch å hungrig som man var när magen hade morrat några tusentals gånger så blev det obeskrivligt gott förutom att det var biff, känns som vi har käkat de varannan dag sen vi började på skolan menmen det är inte fisk iaf haha.. Efter lunchen hade vi matte men vår lärare skulle inte vara där idag så vi jobbade självständigt. Jag jobbade med Jenna å Soe å vi gjorde ett diagram om hårfärger hehe sen åkte vi hem.

Jag följde med Soe hem å vi var ju hungriga igen å båda tänkte på smaken av den gudomliga kladdisen från igår så vi var så illa tvugna att göra en till xD Den blev äckligare än äckligast för den blev typ sockerkaka, blää! Det ända roliga var att vi gjorde rosa grädde till med röd karamellfärg haha! Jaja vi sov i 10 minuter innan vi drog oss iväg med cyklarna, jag stack hem å Soe till träningen.

När jag kom hem stod maten framdukad å klar, muuuums det var spagetti å köttfärssås å det är så jäkla gott om man bara har massa massa vitlök i vilket det var :) Nu kollar jag på premiären av  TOP MOOOODEL 10 :D Ska gå å hämta lite kolsyrat vatten nu innan!  TjingTjong Långkalsong..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0