Myskväll hos Soe

Nu har jag äntligen borstat ut alla mina äckliga tovor ur håret haha, ser ut som en katt har spytt upp en hårboll här bredvid mig xD Tänkte ta en dusch innan jag åker till Soe men jag pallar inte så hon får stå ut ändå.. Vi blir ensamma hemma ikväll, äntligeeen! Så vi ska sjunga tills rösten domnar bort antar jag, först ska vi till Willys iaf för att handla gottigott till kvällen å sen börjar the parteey! kanske plockar med mig lite movies utifall vi blir sugna på att vila rösten lite, fast ibland kan man få ett rus när man kollar på filmer å kommenterar precis allt dom gör. Det är drygt egentligen för den eller dom som sitter bredvid men ah så kan det vara..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0