Love is a game made for two

Igår var jag pigg som fan kände jag, mamma å pappa kom hem runt 2 tiden å då knäppte jag på en film, Wedding Daze. Asbra med American Pie - Jason Biggs i huvudrollen. Filmen slutade runt 4 tiden å då fixade jag mig klar för bädden även fast jag inte var ett dugg trött, roade mig med att knäppa kort på väckarklockan när den tickade på minut efter minut haha.. Inte så kul men det var min variant på räkna fåren tills man somnar elr nåt ;) Somnade runt 5 kanske å vaknade 12 idag..

Gick upp å käkade frulle till programmet 8 Simple Rules, efter det duschade jag å nu väntar jag på att det ska ploppa upp planer för dagen i skallen. Måste iaf göra klart novellen som ska vara helt färdig imorn eftermiddag, men den frå ta å vänta tills kvällen för jag tänker inte slösa bort dagen på läxor :S Sånt är till för kvällen tkr jag haha.. Ikväll är det Hål i väggen igen och det är en ren självklarhet att jag titta på det! Nä nu ska jag ta ett varv runt jordklotet, Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0