It´s the best of both worlds

Hade klockan på 6 imorse så höll på att dö när jag skulle upp fast jag var duktig nog att lägga mig 10 igår haha assköönt att sova för var jättetrött! Blev att käka frulle vid sängen för pallade inte mova mig till en stol. Asså de kändes som jag skulle bli sjuk elr ngt imorse för jag typ mådde illa elr nåt sånt men ah jag lever iaf nu :) Var hos Soe typ halv 8 å vi tog bussen kvart i.. Var i skolan, Lingman, donken sen hem igen :) Elr ja till mitt andra hem, hos Soe xD Vi tog oss en cykeltur och påväg hem till Soe mötte vi EVVE, guuud jag tror jag aldrig har blivit så glad av att se ngn kändes de som haha. Höll på att dö för de var aslängesen jag träffa henne så vände cykeln å hoppa på na haha :) Vi snackade en stund med henne tills Jennie kom å då skulle de dra till Jernvallen för uttagningen till innebandygymnasiet, Lycka till då (Y)

När vi kom hem till Soe igen gjorde vi en kladdis för båda var typ dööösugna på en så ah så blev det, den blev perfekt om jag ska skryta lite ;) Apakladdis å apagooood! När vi trodde vi skulle spy efter att ha käkat 2 bitar var gick vi ut på promenix igen. Vi gick å kikade på lite grejer på stan men vi hade inga pengar så det var inget som följde med oss hem :/ Vi mötte en skitgoo katt på vägen hem så den fick vara lite modell haha för den va så söt å kelig :) Den kröp upp på oss å myste.. Klockan närmade sig 6 så jag tänkte dra mig hemmåt, men när man säger bye till Soe så hade jag såklart fått punka på mitt framdäck, Åååååh! Var bara att vända igen så ställde cykeln hos henne igen å mamma hämtade mig. Vi käkade sen hämtade vi cykeln hehe å pappa på RC för han har vart på Ålandsbåten med jobbet. Hade med sig lite smått å gott så jag å mamma fick en varsin BIG toblerone och en wertes original-påse som alla kan dela på. Nu kollar jag på TV å sen ska jag försöka bäddaner mig faktist, fast nu är jag pigg så vet inte hur jag ska lyckas men ah jag vill vara pigg i skolan ju, höll på att somna på bussen i morse å kände hur ögonen åkte i kors, uppåner å åt alla håll haha. Nämen Tjing!


Kommentarer
Postat av: J.b

Så knäppte ni inte kort på evve era muppar ;D

2008-09-09 @ 12:53:29
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

nää hon var för snabb säger vi å jag hade inte den tanken, bara att jag skulle krama na and that´s it lixom haha :)

2008-09-09 @ 18:43:25
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0