It´s good to have you around

Idag har det inte hänt något speciellt i skolan förutom att vi gick till matsalen för att hålla en tyst minut för massaken i Finnland. Igår var det någon 22 åring som gick in i en skola där, sen in i en sal där en klass hade prov å sköt ihjäl minst 10 perssoner plus sig själv. Det skulle ju inte vara så roligt om det hände så i skolan :/ Jaja när jag kom hem somnade jag vid TV:n å ett tag efter att jag hade vaknat kollade jag på IDOL! Nu tänkte jag faktist ta å lägga mig eftersom jag kan glosläxan på 30 ord nu tills imorn. Nu är det sista veckan på det här schemat så det betyder att de är vår sista ASHÄRLIGA torsdag åxå, nästa vecka börjar vi med ett nytt schema. Vi börjar vanlig tid å slutar runt 4 jämt. Vi har fortfarande en kort dag på torsdagar men ist för å sluta tidigt kommer vi börja vid 1 å sluta 4 :S Ååååh! hala dagen går bort då ju.. God Natt iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0