Is this what I´ve been looking for

Idag sov jag ut ända till halv 1, fyfaan va härligt det var! :) Pappa är i sthlm å mamma jobbar så nu är jag ensam.. Blir väl lite sång här å där för mig å TV, senare blir det nog att vara med Soe men jag måste även hinna med att åka till ICA elr ngt för jag måste köpa lite ansiktsgrejer, mamma lämnade lite pengar till de :) Thanks.. Är typ grymt sugen på en biokväll men då skulle det vara bra med pengar först å främst :/

Igår satt jag å framtidsplanerade igen haha, nästa år är jag lite sugen på att plugga utomlands :) Men får se hur det blir med den saken, missar ju ett helt år med klassen då.. Vågar inte åka själv heller som jag känner nu så det skulle vara bra om någon annan som jag känner skulle få samma idé haha.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det ar klart du ska aka utomlands. Kom till London!! Eller sa aker du till nagot varmt stalle och sa kommer jag och halsar pa. Kram

2008-09-19 @ 15:21:58
Postat av: Emmi

hahaha ja jag vill (A) Kram!

2008-09-19 @ 15:23:21
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0