INSPARKEN 2008

Igår eftermiddag åkte jag å Soe med 6 bussen till Gävle. Vi skulle till Amanda där några andra tjejer från klassen skulle hålla hus as well, men grejen var den att vi inte hade en blekaste aning om vart vi skulle ta vägen så det var tur att precis när vi hade klivit av bussen hör vi ngn ropa på oss, det var Alexandra, Anni, Madde och en kompis till henne som heter Josefine. När vi hade kommit in till Amanda var de flesta redan där å efter ett tag beställde vi kinamat  :) mysmys.. Vi hade det jättekul och precis innan vi skulle gå till bussen mot Estraden låg Soe Emma å jag på golvet å typ asgarvade åt allt som tre kacklande höns elr nåt haha xD

Vi drog till bussen typ halv 10 - 10 elr ngt men bussjävlen åkte förbi oss 3 ggr utan att stanna å plocka på oss.. Tillslut kom vi med och utanför Insparkens ingång såg jag Frida å Sofie :)

Väl inne i festligheternas hus lämnade vi in jackor å allt å sen blev det dansa dansa dansa. Först vare bra musik men sen varvade det ner till nå jävla rappäckel men sen blev det bra igen precis innan vi skulle gå hehe! Mötte även massa annat folk därinne, kände mer än hälften så det fler mkt kramkalas å snack fast man knappt hörde varandra :) Häftigt ljus å sånt iaf därinne..

När vi skulle hem kom bussarna sent å man fick trängas å fötterna dog av alla klackskor som skulle gå över dom men ah dom lever iaf nu igen, tur det! Kom väl hem till Sandviken med Soe runt 3 tiden å vi snackade lite innan vi gick å sov. Vetinte när vi somnade men det tog lång tid iaf haha, idag vaknade man i omgångar men klev upp på riktigt vid halv 1 kanske.. Då gick vi till macken å köpte frukost :) Snackade lite till innan pappa kom å hämtade mig..

Ikväll har jag kollat på premiären av Hål i väggen där Björn Gustavsson var med :D Ska försöka lägga mig tidigt idag för jag har ont i huvve å så, så det skulle vara härligt efter som det är skola imorn, men nu känner man några lite mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0