If I should die before I wake

Idag har jag hunnit med mkt men ändå lite tycker jag.. Först moppade jag nåra golv i huset å småstädade mitt rum innan jag hjälpte mamma å pappa med maten, sen kom Helena å då drog jag å mamma till stan för att köpa tights å sen prövade jag minst 1000 toppar, då åkte vi till valbo en kortis för att jag bah lära ha en topp. När vi kom ditkollade jag inne på Gina Tricot å Wear It, köpte en topp från Wear It, svart är den såklart bah för inte jag hittar annat än svart känns det som förutom en annan fin topp som hade blommönster men den blev det inte. Vill ha den nu men nej.. Jaja när vi var påväg hem ringde Helena å sa att vi skulle köpa äppeljuice så jag å mamma drog in på ICA, jag fick även en tidning för nya SOLO har äntligen kommit ut.. När vi kom hem hade Helenas kille Daniel kommit och alla hjälpte till med maten innan Eva och Lennart skulle komma runt 7. Det skulle bli kräftkalas fast jag åt lite andra saker åxå för ja är väl inte direkt döförtjust i kräftor å sånt..

Nu sitter alla dom i källaren så får se när Eva å Lennars drar sig hemmåt men Helena å Daniel ska iaf sova kvar här :) Jag är astrött men vill inte sova än för klockan är ju bara kvart i 1 typ.. Tänkte fästa ögonen på en film och sen lite läsning av SOLO men frågan är om jag orkar det? Ska ju hålla igång imorn åxå lixom.. INSPARKEN såklart ON! Sen äre skola igen, faaaan! orkar inte det. Nää nu måste jag piggna till lite känner jag så Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0