I´m nothing without you on my mind

Haft en tröttisdag idag, fast det har jag ju jämt då men ah.. Vart i skolan å haft engelska fram till halv 12, käkade med Jenna å Soe å snackade om en massa saker som kanske inte var speciellt mysigt att prata om när man käkar xD Tog tåget hem vid 12 över 12 med Soe till s-viken. Vi satt hemma hos henne ett tag tills vi skramlade ihop våra småpengar plus lite pantplaskor för att kunna köpa ett varsit happy meal på donken eftersom vi bara åt fil i skolan. Riktigt gott! Vi gick runt och fönstershoppade resten av förmiddagen. Runt halv 4 gick vi till Marangoni å fikade med chokladboll å cola som vanligt..

Jag åkte hem typ runt 6 tiden å vid 8 kikade jag å mamma på alla bra och dödåliga Idol-deltagarna på den sista autitionen i sthlm, efter det kollade vi lite smått på Heroes och nu ska hon såklart svika mig å gå å sova. Happ då fick jag sitta här i soffan själv då, kollar på American Gladiators innan Two and a Half Men börjar klockan 12. Tänkte ta mig en liten lässtund med SOLO sen innan jag somnar för är ju som sagt dödstrött :/ Nu blire trocaderofest iaf till allt TV-tittande! Tjing då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0