I love the way you felt so strong

Fick skjuss av pappa idag till Soe, sikken tur man kan ha! Så drygt å cykla med den där jäkla tunga data-väskan varje dag :/ När vi kom till skolan snabbade vi oss in på lektionen för att inte komma försent.. Vi skulle ha Administration men vi hade svenska ist. Nästa tisdag ska man sitta HELT SJÄLV å ha ett eget radioprogram, fast live. Vetinte vad jag ska snacka om å inte vilken låt jag ska ha. Usch det värsta jag vet är att snacka inför klassen, man skulle typ skämta till de för att få det roligt men den som kommer garva åt mina skämt är jag, bara jag xD När man väl inser att ingen garvar med en vill man bara sjunka under jorden skulle jag tro. Kanske är bäst att inte dra några skämt helt enkelt? hahaha..

Jaja vi hade prov efter lunch, småföretagande. Det gick väl bättre än jag trodde eftersom det inte blev speciellt mycket pluggande inför dehär provet.. Som tur va vare inte så många som ens hade kollat på ett ord av det där så man blev ju inte själv. Svarade på nästan allt så är nöjd fastän fast jag babbla ihop en massa, hoppas Göran fattar hihi..

Slutade tidigare pga. provet så tog tåget hem vid 20 över 2 typ. Blev en sån där gudomlig jordgubbsvatten åxå ;) plus chokladboll på sidan om.. Mamma hämtade mig på RC å vi åkte vidare till Rusta å nån färg/tapet affär. Dags att bestämma sig hur det blir i rummet nu, vill ha det klart innan jag fyller å idag är det exakt en månad så ja lär rappa på nu. Funderarar från allt mellan brunt till persikafärg på väggarna. Vill även ha schabloner, blommor eller nå annat mönster på ena väggen för att snygga till de hela. Ja det visar sig ju, tänkte bestämma mig redan ikväll så ah. Om det är någon som är bra på att rita stora blommor äre bara att hojta till om nån kan hjälpa mig haha (A) Ah jag ska sluta babbla, känns som om jag bara babblar på om massa onödigt nu om dagarna men jaja lika bra det..


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0