I know you´re in a better place

Kom nyss hem från Eva å Lennart, har käkat där å så men mamma å pappa är kvar fortf. så nu är jag ensam ett tag till, å det går ju bara action/thriller/rysare på TV så vågar knappt bläddra förbi vissa kanaler haha.. Sitter här med laptopen i knät ist å sjunger karaoke från YouTube med en energidrink bredvid mig :) Supermums! Imorn vet jag inte vad som händer alls faktist, blir nog en lugn dag med musikpoppande hahaha! Alltid lika härligt med musiken. Jaja inlägget blir inte längre än såhär..


Kommentarer
Postat av: emma

Jo man kan ju verkligen säga att det var ett tag sen sist! :P kan ju tala om för dig att filmen var inte alls bra, jag somnade av den xD

2008-09-21 @ 13:42:07
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/
Postat av: Emmi

Emma emma emma.. filmen är så jäkla bra så man dör! hahaha ;)

2008-09-22 @ 21:33:35
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0