I don´t even be a rockstar

När vi slutade skolan idag vid halv 12 tog jag å Soe en snabb matstund innan vi drog oss mot bussen som skulle gå 10 i 12 till Valbo. Såååklart stog vi vid fel busshållplats å vi fattade inte de föränn tio över 12 när 3 bussar skulle ha gått :/ Då gick vi å letade efter den rätta platsen men vi gick förbi den ofcourse och tog den bussen som skulle åka ändå till Bomhus innan den skulle åka vidare till Valbo igen, vi märkte de efter ett tag att vi var på väg åt fel håll så vi hoppade av vid ett ställe å väntade på en annan buss haha xD Vi kom iaf fram till Valbo vid 2 tiden hehe!

Vi gick runt men båda gav upp hoppet att hitta ngt till för vi var ganska så hungriga, vi köpte mat för stålarna ist för kläder till lördag hahaha smart (Y) Jag åt mini-vårrullar å vitlöksbröd på sidan om medan Soe käkade hamburgare å sånt :) När vi var klar tog vi en låångsam runda på Ikea å bestämde typ exakt hur vi ville ha det sen när vi flyttar haha xD Framtidsplanerare är vad vi är ;) Efteråt drog vi tbk till köpcentret å jag köpte nya marabou Amigo med nå krispiga saker i hehe, får se om den vill köpas igen elr inte! Innan vi åkte hem tog vi en fika på ett ställe där inne, vetinte vad det heter men vi köpte chokladboll å cola som alltid :) Vi tog bussen hem vid halv 5 typ så vi var hos Soe klockan 5 igen. Vi snackade ett tag om vårt taggande till LÖÖÖRDAAAAAG innan jag åkte hem å Soe på träning.

Nu kollar jag på Idol å sen blire uppesittarkväll om jag pallar eftersom fredagar som alltid är leeeeediga, japp jag kan skriva det igen så alla fattar LEEEEDIIGA! fyfaan vad härligt det är.. Imorn ska jag iaf in till stan med mamma å köpa tights å kanske bara kanske en fin topp till lördag om jag nu hittar en, annars blire att gräva upp allt i garderoben för att hitta ngt bra som passar. Tjing då iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0