Holding on to a dream

När jag hade käkat frulle å skit i morse ringde Soe å då bestämde vi att hon skulel ta halv 2 bussen in å så mötte jag henne när hon kom. Då gick vi in till sklan igen för att hälsa på lite andra folk som inte var där igår. Idag träffade vi Jenny Elin Petra Rolf Peo Conny å nåra till.. :) Efteråt gick vi runt lite här å där å visste inte vad vi skulle göra så vi tralla in på ICa för att kika runt å där köpte vi choklad för kvällen å Soe köpte lite annat grejs åxå. Vi var där inne typ aslänge å de verkade tydligen som att vi jobbade där för först kom en engelsk lady å fråga om powdersugar, Soe puffade fram mig så jag fick prata xD tur att man fattade iaf så det gick bra å efter det frågade 2 ungar om låglaktosmjölk haha!

Vi gick ut å vandrade å sen gick vi in på Amorinen och delade på en kebabrulle som alltid, haha stog å garvade med den i kassan för vi krånglade med allt hihi. Tur att han va på bra humör iaf (Y) :D Där inne mötte vi Elin å Kristoffer som vi typ jämt träffar när vi ska nånstans haha.. När vi hade käkat upp gick vi ut å satte oss på en bänk å kvattrade i 77år innan vi drog in på ICA igen för å värma oss. Typ halv 7 drog vi oss mot bussen som gick 18:42 så jag stannade tills den kom å Soe åkte hem till sig.

När jag kom hem satte jag mig vid datan där nere för att fixa lite musik å mojs.. Nu sitter jag å kollar på Min stora kärlek å sen ska jag å Soe hjälpas åt med ett skoljobb så vi kan skicka in det nångång hehe å efter det ska jag kolla på P.S. I Love You :)



Kommentarer
Postat av: J.b

ååå jag vill också hälsa på på söderskolan :(

2008-09-06 @ 12:14:13
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

det var askul :)

2008-09-06 @ 13:54:37
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0