Everything I do, is not for you

Dan började inte bra imorse :/ När jag skulle åka till Soe så vare typ asmkt trafik å massa människor som åkte sakta framför mig å ofta jag bah hallå move när jag är själv, nej! Sen när jag skulle svänga över järnvägen vid AGA kom tåghelvetet å störde, då tänkte jag ringa Soe för å säga att jag inte hinner till den tiden som vi bestämde men såklaart skulle jag ha glömt mobilen just precis idag.. Så vi missade bussen imorse som gick kvart i 8 eftersom vi började 20 över 8. Men där vände det iaf, turen kom tbk för att just idag var det ett tåg som var försenat så det kom 5 i 8 å skulle till Gävle :) Fan så bra! Så vi var ju där typ 10 över redan.  

Vi började med Administration A som vi hade med Carolina, vi gjorde massa frågor å sånt. Nu har vi lunch å vi har nsys käkat, börjar kvart över 12 igen med Marknadsföring innan vi har idrott.. Aja måste kila!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0