Become a superstar

Usch sikken natt.. Blev klar med novellen vid 1 - halv 2 typ, då gick jag å fixade mig men kunde inte sova förän halv 4 :S Det var så jäkla varmt efter datorn i rummet och jag som fortfarande tror att the grudge tjejen ska komma under täcket, då kan jag inte ha fötterna utanför täcket heller så ser ut som en inpackad sak haha xD Jaja i morse började vi med småföretagande med den alltid lika muntra Göran, haha han fick lite smårus på typ nästan hela klassen för att man frågade något haha.. Vi har prov nästa måndag å typ ingen i klassen vet nog vad vi exakt ska plugga på egentligen :/ På eftermiddagen hade vi svenska men eftersom jag å Soe satt halva natten å pluggade kunde vi gå hem en timme före vi skulle sluta egentligen :) En bra sak iaf haha.. Vi gick in på ICA vid busshållsplatsen å köpte dricka, jag har förälskat mig i jordgubbsvatten från Aquad´or. Sjukt mumsigt å friskt haha! Justja en annan rolig grej i skolan idag var att när vi hade Göran imorse blev det storsamling vid fönstrer eftersom det stog poliser utanför med en tjej, spännande! Först babbla dom men sen sökte polisen igenom bilen å hitttade massa överaskningar haha ;) Hon blev gripen iaf å alla i klassen stog som klistermärken mot fönstret hahaha.. Inte så kul för den där tjejen men som man bäddar får man ligga xD

När jag kom hem satte jag mig vid TV:n men halv 6 somnade å 6 började ett program jag tänkte se som slutade halv 7 å det var då jag vaknade :/ Då skulle det börja ett annat program, såg 5 min av det sen slocknade jag igen.. Sen tänkte jag att nu jäklar ska jag hålla mig vid liv så gick å körde en ansiktstvätt så man blev pigg igen. Har vart å köpt Sundborn av glassbilen åxå, min favvoglass.. Kände mig grymt vacker när jag gick ut i pyamasbraller, ballerinaskor med liten klack och sportjacka haha xD

Fick precis reda på vad jag ska göra i helgen plus nästa helg, på fredag blir det födelsedagsfest för Bella hos hennes brorsa å sen nästa lördag blir det klassfest för fd B:arna hos Jenna å Anneli. Askul å träffa alla igen, jag kommer böla elr nåt säkert haha.. Sen har jag även hört att det är en klassfest på G för Commerce-klassen haha :) Jaja nu taggar vi allihopa! Sorry för gamla bilder som blir återanvända men har inga nya direkt :/ haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0